ساب تایتل

زیرنویس فارسی برترین فیلم های تاریخ سینما

ساب تایتل

زیرنویس فارسی برترین فیلم های تاریخ سینما

به نام خدا
با سلام
در این وبلاگ زیرنویس های تهیه شده توسط Hamidreza958 خدمت دوستان تقدیم میشود.
از نظرات و انتقادات شما عزیزان نیز استفاده می کنم.
چنانچه درخواست ترجمه فیلمی رو داشتید، بگید تا بعد از بررسی و تایید؛ در اسرع وقت ترجمه بشه

زیرنویس فارسی فیلم کوتاه Bon Voyage 1944

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۸ ب.ظ

نظرات  (۴)

سلام بر دوستان هنرمند و هنردوست..من بطور اتفاقی سایت شما را دیدم و چقدر خوشحال شدم از اینکه هنوز هم هستند هنردوستانی که به دنبال فیلمهای  ناب سینمایی هستند..امیدوارم در کارتان موفق باشی..چون راه ارتباطی پیدا نکردم میخواستم خواهش کنم  زیرنویس فارسی فیلم رودخانه بدون بازگشت River of No Return (1954)
به کارگردانی اوتو پره مینجر و با بازی رابرت میچم و مریلین مونرو را در سایت بگذارید..قبلا از لطف بیحد شما سپاسگزارم..بازهم ارزوی توفیق برایتان دارم..
پیام منو با بالایی اشتباه گرفتی
فیلمی که نولان از روش بازسازی کرده ماله سینمای نروژ هست
۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۴ اسماعیل غروی
سلام. چطوری؟ چه خبر؟ مبارکه وبلاگ جدید!
قشنگه. دمت گرم بایت هیچکاک. راستی چندتا هیچکاک بدون زیرنویس از اون فیلمهای اوایل کارش توی سایت ایمان هست، اونارم ترجمه کنی خوب میشه.
Insomnia (1997) http://www.imdb.com/title/tt0119375/
این نسخه اصلی فیلم بی خوابی هست که نولان بازسازی کرده و جزو شاهکارهای سینمای نروژ هستش
البته از نسخه نولان خیلی بهتره و از پایان قهرمانانه و قراردادی اون فیلم خبری نیست

پاسخ:
مطمئنید فیلم نولان بازسازی فیلم هیچکاکه !؟
من هر دو رو دیدم اما به نظرم فرمایشتون خیلی دقیق نباشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی